• Koszty i sposoby dostawy

Drogi Kliencie!

Niezależnie od miejsca Twojego zamieszkania na terenie Polski a także kwoty zamówienia dostarczymy Ci wybrane produkty za pośrednictwem: InPost , DPD - KOSZT PRZESYŁKI 16,99 zł

Nie ma możliwości wysyłania towarów poza granicami Polski. Dostawa tylko i wyłącznie na terenie POLSKI. 

W przypadku zamówień z kilku magazynów - czas wysyłki jest wydłużony. 

UWAGI : 

  • Możesz skorzystać z możliwości osobistego odbioru zamówienia po uzgodnieniu i opłaceniu w formie przelewu na konto (prosimy przed wpłatą o kontakt mailowy: kontakt@twojzwierzak.com.pl lub kontakt tel. : +48 881 415 635) dot. produktów :                                   
  1.               All For Dogs MINI
  2.               All For Dogs,
  3.               All For Cats,
  4.               Puller, Liker, PitchDog, Flyber,
  5.               Zabawki  dla psów BUBA
  6.               EzzyGroom,
  7.               Karmy i przysmaki BIOFEED, 
  8.               Przysmaki ICEPAW
  9.               Drapaki i zabawki ZIPPY
  10.               Zabawki chłodzące dla psa DOG TOY
  11.               Karma i przysmaki WIEJSKA ZAGRODA
  12.               Akcesoria ALCOTT 
  13.               APL - specjalistyczne kosmetyki i obrożo biobójcze
  14.               LICKIMAT - miski i maty dla psów
  15.               Smycze i obroże wodoodporne WAUDOG
  16.               ZippyPaws - zabawki dla psów
  17.               HUNTER - zabawki i akcesoria dla psa
  18.               ZEE DOG - akcesoria dla psów
  19.               ZEE CAT - akcesoria dla kotów

            

  • Kurier przedpłata : 16,99 zł  do 30 kg / powyżej 30 kg dopłata do przesyłki : 16,99 zł 
  • Kurier za pobraniem : 26,50 zł do 30 kg / powyżej 30 kg dopłata do przesyłki : 20 zł
  • WAŻNA INFORMACJA dot. podwójnych kosztów przesyłki : w przypadku zakupu z dwóch lub z trzech różnych magazynów koszty przesyłki mogą zostać zsumowane razem.

 

AKWARYSTYKA I TERRARYSTYKA KOSZTY DOSTAWY i warunki wysyłki :

Prosimy sprawdzić stan przesyłki przy odbiorze i w uzasadnionym przypadku spisać protokół szkody. Pamiętaj, by przy odbiorze przesyłki sprawdzić stan opakowania. W przypadku uszkodzenia wypełnij protokół szkody w obecności kuriera, a jeśli nie możesz na miejscu sprawdzić stanu przesyłki, poproś go o zapisanie w protokole odbioru: 'Przesyłka przyjęta z zastrzeżeniami'. Dostawca wie, że na Twoją prośbę ma obowiązek wypełnić takie dokumenty. Zgodnie z prawem przewozowym na spisanie protokołu masz 7 dni kalendarzowych. Protokół spisany w tym czasie będzie zasadny tylko w przypadku zapisania uwag co do stanu przesyłki. Wysyłane przez nas produkty są ubezpieczone. Kurier zobowiązany jest zaczekać przez czas niezbędny do sprawdzenia paczki. 

Koszty dostawy

POLSKA
Paczka do 30 kg    -  14,99 - 1 paczka do 30kg.

Powyżej 30 kg naliczny będzie dodatkowy koszt : 30,00 zł.

W przypadku wysyłki akwariów / terrariów doliczana jest opłata 35 zł (styropianowe narożniki, styropian, folia)

 

W takich przypadkach wysyłamy informację drogą mailową o dopłatę do danej przesyłki , w przeciwnym wypadku nie będą realizowane zamówienia. 

Standardowy koszt dostawy na terenie całego kraju to 16 zł  brutto na który składa się koszt opakowania i koszt obsługi kurierskiej - do 30 kg  - powyżej 30kg wg wskazań podanych podczas składania zamówienia (aktualizacja zamówienia). Powyżej tej wagi obowiązuje cennik firm kurierskich z którymi mamy podpisane umowy.

Zawsze będzie to uzgadniane z klientem telefonicznie bądź mailowo, prosimy o dopłatę do zamówień powyżej 30 kg.



W PRZYPADKU ZAKUPU PRODUKTÓW Z DZIAŁU "SKLEP II - WYSYŁKA PACZKOMATEM"
              

Drugi sklep z produktami dla psów i kotów - z wysyłką do Paczkomatu lub kurierem. Nie jest powiązany z głównym sklepem. W przypadku zakupu z obu sklepów - naliczane będą podwójne koszty wysyłki związane z tym, że wysyłka jest z innego MAGAZYNU : ZOOHURT Sp. z o.o. 

WAŻNE w przypadku zwrotu towaru / reklamacji  PROSIMY o wcześniejszy kontakt : kontakt@twojzwierzak.com.pl

Reklamacje / Zwrot towaru

1. Reklamację należy zgłosić na adres: kontakt@twojzwierzak.com.pl

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- nazwę, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji – data złożenia zamówienia

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

- ADRES DO ZWROTU :    

  ZOOHURT Sp. z o.o.

  Kijewo 40, Magazyn J

  63-300 Kijewo

  tel: 791 445 001

3. W przypadku uszkodzeń towaru przez firmę kurierską należy załączyć protokół szkody, który posiada kurier

4. Reklamacje klientów są rozpatrywane indywidualnie w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

 

CZAS REALIZACJI zamówienia do wysyłki około 3-5 dni, w zależności wg zamówienia.

WAŻNA informacja : w braku dostępności danego produktu, informujemy o tym po około 2 dniach. 

W przypadku zakupu produktów nie mieszczących do Paczkomatu - poinformujemy o dopłacie do wysyłki kurierskiej.

KOSZTY WYSYŁKI : 

PACZKOMAT : 13 zł - powyżej 20 kg - 24 zł

PACZKOMAT POBRANIE : 19 zł

Kurier INPOST : 17 zł

Kurier INPOST POBRANIE : 22 zł